Doorlopende ondersteuning en groei

Ons doel is om een klantenservice te leveren die alle verwachtingen overtreft. Dit bereiken we met een support- en serviceteam dat uitgebreide kennis heeft van uw magazijnoplossing - en hoe je er het maximale uithaalt.

Ons support team is een van de grote voordelen als klant van Element Logic. Zij kunnen via de website, e-mail of telefoon helpen wanneer ondersteuning nodig is. Of het nu gaat om AutoStore, software, managementcontrolesystemen, apparatuur, systeeminstellingen of het corrigeren van fouten.

Wij helpen je groeien

We hebben ook een toegewijd serviceteam met technici, dat helpt om de magazijnoplossing op de meest efficiënte manier te onderhouden en te bedienen. We werken proactief en zijn voortdurend op zoek naar verbeterpunten om klanten te helpen groeien.

Onze technici voeren ook gepland onderhoud uit op locatie zonder de dagelijkse activiteiten te onderbreken. Elke maand kun je een SLA-rapport ontvangen met een gedetailleerde status van de AutoStore-oplossing.

"Om klantentevredenheid te garanderen, maken wij gebruik van het bekwame team van in-house servicetechnici, support en software en logistieke experts. Dit maakt ons flexibel en in staat om onmiddellijk te helpen. Onze filosofie is om een schaalbare oplossing te ontwikkelen waar onze klanten mee kunnen groeien en waar zij voordeel van hebben. Dit is ‘the Element way’."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norway
Klantgerichte expertise in service en ondersteuning: De Element-manier voor flexibele en schaalbare oplossingen